mandag, august 25, 2008

Jesus, ved Dine føtter

Jesus i mine tanker fins Du for alltid, der skal Du bo
Så at mitt liv kan være tent av Din Ånd, fylt av Ditt ord.
Det fins en nåde underbar. Det fins en tro som skaper liv.
Det fins en kjærlighet som ikke krever noen ting igjen.

Jesus ved Dine føtter stanser jeg opp og hviler ut
Ingen kan slik som Du, gi varme og fylle min sjel med lys.
Jesus ved Dine føtter lytter jeg til Ditt levende Ord.
Hele mitt liv vil jeg leve, hele mitt liv vil jeg leve
hele mitt liv vil jeg leve nære Deg.

Når Du er ved min side, vet jeg at lyset kommer fra Deg.
Når Du fins ved min side, vil jeg av hjertet tilhøre Deg.
Det fins en kraft å leve av. Det fins en fred så underbar.
Det fins en kjærlighet som ikke krever noen ting igjen

Jesus ved Dine føtter stanser jeg opp og hviler ut
Ingen kan slik som Du, gi varme og fylle min sjel med lys.
Jesus ved Dine føtter lytter jeg til Ditt levende Ord.
Hele mitt liv vil jeg leve, hele mitt liv vil jeg leve
hele mitt liv vil jeg leve nære Deg.

Ingen kommentarer: