søndag, oktober 12, 2008

eg har det bra, e fornøyd og glad

Jeg hører så mye på Bjørn Eidsvåg for tiden. Syntes han har mange bra tekseter om tro og liv i hverdagen.

Tenåringen min er ikke like entusiastisk som meg over denne musikken, og kom med følgende videosnutt til meg i går
Dagfinn Lyngbø - Ka e vitsen? - Bjørn Eidsvåg

Jeg lo så godt av denne - men så ille er det ikke. Jeg har det så bra så :-)

Frimodig siterer jeg nok en sang av Bjørn Eidsvåg;

Livet e'kje akkurat en ball
men det e nå verdt ein liten trall
eg e'kje flink med halleluja
men e ein kløppar på shalala

Shalalalalalalala Shalalalalalalala
Shalalalalalalala
eg har det bra, e fornøyd og glad

når du krype opp i fanget mitt
og vil bli holdt rundt og trøsta litt
og litt itte litt gir meg smilet ditt
då takk' eg Skaparen for livet mitt

når me benka oss rundt dekka bord
og dele brød og vin og gode ord
og ungar leke, ler og har det godt
då e livet utruleg flott

1 kommentar:

Grete sa...

Ja, han har mange gode tekster, men jeg syns ikke dette er en av de beste da ;) Lenge siden jeg har vært innom her nå. Godt å høre at du har det bra.