torsdag, januar 01, 2009

Velsignelsen/The blessing.Oslo Gospel choir.

4.Mos.6;22-27
Herren sa til Moses: Du skal tale til Aron og hans sønner og si til dem: Når dere velsigner israelittene, skal dere si:
Herren velsigne deg og bevare deg! Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig! Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg fred!
Når de således uttaler mitt navn over israelittene, vil jeg velsigne dem.


Dette siste verset ble en aha-opplevelse for meg i dag. "Velsignelsen" er ikke bare et sitat man siteter, det ligger faktisk et løfte i det. Gud sier at når vi sier dette, så vil han velsigne.
Så når du lytter til sangen, så ta imot velsignelsen :-) VÆR VELSIGNET

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt å se "videoen" min i din blogg da,Siw(regner med du visste det.Jeg savnet akkurat den sangen på youtube,og laget den for å få lagt den inn på min blogg)...Du skriver så godt og jeg er imponert over dine tekster.Flott.
Klem fra aminor;)

Siw sa...

Vet du - det ante jeg ikke! Har DU laget den? Visste at du var kreativ, men ikke at du kunne dette også :-) Sangen lette jeg opp da jeg oppdaget løftet i dette med Herrens velsignelse. Jeg bare søkte på youtube ... og vips så dukket denne opp. Helt perfekt! En av de beste velsignelsessangene syntes jeg. Så TUSEN TAKK!