tirsdag, februar 17, 2009

Eg ber for Norge (ja, och för Sverige :-)

( Solveig Leithaug Henderson, 1990)

Trange fjordar, trauste fjell
Fiska torsk ein sommarkveld
Flagget vaiar vakkert akter
I raudt og kvitt og blått
Når eg midt i det ser korset
Må eg tenka; ”Å, eg har det godt
Som kjenner Deg det minnar om.
Må Du velsigna landet vårt.”

Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned over oss

Kvite hus i trange smau
Nokre ungar hoppar tau
Byens hornmusikk har øving
Snart er det 17.mai
Når eg høyrer at dei spelar
”Gud signe vårt dyre fedreland”
minnar det meg om å be Deg
Gud, hald oss i Di store hand

Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
Lys frå himmelen

Nådesol som smeltar hjerter
Så me kjenner kven Du er
Som tiner hender som vil bryta grenser ned
Så Dine barn kan saman prisa Deg
Som enno elskar Norge

Og ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
Lys frå himmelen

Jag ber för Sverige!
Kära Jesus,
låt det skina över Sverige
Låt ljus från himmelen
komma ned
Jag ber för Sverige
Kära Jesus, låt det skina
över Sverige
Ljus från himmelen

2 kommentarer:

Sme'Pastorn sa...

Jag ber för oss, för dig, för mig, för barnen våra. Jag ber att Gud skall hålla framtiden vår i sin hand och forma den så att vi blir redskap i hans hand tillsammans.

Siw sa...

AMEN