tirsdag, februar 17, 2009

I have decided to follow Jesus

Det er så mange retninger, så mange meninger, så mange ulike teologier - HVOR SKAL JEG GÅ?

I have decided to follow Jesus
No turning back - no turning back

Jeg opplever tunge dager for tiden. Ingen spesiell grunn for det i det hele tatt. Bare urolige tanker jeg ikke helt finner ord på. I dag våkntet jeg til denne sangen, samt ordet "Søk først Guds rike" - og det er hva jeg har bestemt meg for.

I have decided to follow Jesus
No turning back - no turning back

Jeg smiler her jeg sitter og tenker på Guds trofasthet. Det er virkelig min erfaring. Han holder sitt løfte om aldri å slippe meg eller gå i fra meg. Jeg kan ofte lengte etter at Gud skal bli mer tydelig for meg. Men når jeg teller små og store velsignelser, så er Han i alle fall tydelig med sin trofasthet og omsorg. Troa mi - samme hvor sterk eller svak den måtte være - den er der.

I have decided to follow Jesus
No turning back - no turning back

Jeg takker deg, min Gud og Far.

2 kommentarer:

Sme'Pastorn sa...

Tänker ofta då jag undrar vad jag skall tro och vart jag skall gå; Undrar vad Jesus skulle ha gjort, tänkt, trott?

Det hjälper att få perspektiv, riktning, förtröstan.

Får jag inget svar så får jag väl vänta som så ofta...

Siw sa...

Jeg fant en artikkel av Peter Halldorf som gjorde meg glad "Derfor følger jeg Jesus"
http://www.adventist.no/adventist/vaar_tro/verd_aa_tenke_over/kristen_livsfoersel/derfor_foelger_jeg_jesus