mandag, april 26, 2010

Bara i dig / Smaka och se

Bare i deg har min sjel sin ro
bare i deg min Gud!
Bare i deg har min sjel sin ro
Bare i deg min Gud!

Fra ham kommer mitt håp
Bare han er min klippe
min frelse og min borg
Jeg skal ikke vakle

Bare i deg har min sjel sin ro
bare i deg min Gud!
Bare i deg har min sjel sin ro
Bare i deg min Gud!

---

Smak og se at Gud er god, Han styrker den trette, gir den kraftløse mot.
Smak og se, smak og se. Åpne din dør for Herren, åpne din dør for Herren.

Ja, vent på Herren, Han skal gjøre det, Han skal mette din sjels begjær.
Ja, vent på Herren, han som kjenner oss så vel og vet hva vi behøver.

Smak og se at Gud er god, Han styrker den trette, gir den kraftløse mot.
Smak og se, smak og se. Åpne din dør for Herren, åpne din dør for Herren.

Ingen kommentarer: