mandag, juli 23, 2012

Alt makter jeg i Ham som gjør meg sterk (Fil.4;13)


Jeg kan gjøre alle ting  Gjennom Kristus som gir meg styrke, 
Men noen ganger lurer jeg på hva han kan gjøre gjennom meg; 
Ingen stor suksess å vise til, ingen selvfortjent ære, 
Men i min svakhet er Han der for å gi meg beskjed om at; 
KOR 
Hans styrke er perfekt når vår styrke er borte; 
Han vil bære oss når vi selv ikke makter noe. 
Oppvokst i hans makt, blir de svake sterk; 
Hans styrke er perfekt, er hans styrke perfekt. 

 
Vi kan stole på Hans kraft, den holder 
Når vi virkelig ser hvor dypt vår svakhet går; 
Hans styrke begynner i oss, når vi i oss selv har gått helt tom.. 
Han hører våre ydmyke rop og beviser igjen at;
KOR
Hans styrke er perfekt når vår styrke er borte;
Han vil bære oss når vi selv ikke makter noe.
Oppvokst i hans makt, blir de svake sterk;
Hans styrke er perfekt, hans styrke er perfekt.

1 kommentar:

Marianne Dalby sa...

Amen søster:)