onsdag, september 04, 2013

Pep talk :-D

Det er en GOD grunn til tittelen på bloggen min. Jeg opplever virkelig at det er liv i bibelens ord. Guds Ord. Men det er faktisk liv i våre egne ord også. Hva vi sier til oss selv er viktig. Veldig viktig! Og når man er så heldig å ha begge deler - DA blir det krutt da (leer) Og her er en som har skjønt det :-D


Om du vil ha tekst på denne sangen, finner du den her; Kurt Carr
Ja, det kan vi vel trygt kalle dagens pep-talk :-)

Lytt til det jeg sier, min sønn,
vend øret til og hør mine ord.
Slipp dem aldri ut av syne,
bevar dem dypt i ditt hjerte.
For de gir liv til den som finner dem,
helsebot for hele kroppen.
Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer,
for livet går ut fra det.
Ord 4;20-23

Vennlige ord er som dryppende honning
søte for sjelen og sunne for kroppen
Ord 16;24
(altså en god grunn til peptalk, både til seg selv og til andre)

Ingen kommentarer: