onsdag, mars 04, 2015

Bless the Lord



Takk for en ny dag Herre - takk for alle dine velsignelser. Takk for din trofasthet, din kjærlighet og nåde. Takk for at du regner med meg :-)   (han regner med deg også!!)

I dag vil jeg gjerne velsigne deg tilbake Herre - og synge ut at DU ER BEST!!

Du er min Gud, jeg takker deg;
        min Gud, jeg lovsynger deg.
   
Pris Herren, for han er god,
        evig varer hans miskunn!

(Salme 118;28-29)

Jeg ber for dagen i dag. Har lyst til å be spesielt for mine kollegaer i dag, og for alle mine herlige småtroll i barnehagen. Takk at DU er der sammen med oss - både oss som tror, og de som ikke helt vet hva de skal tro. Ja, du er midt i blant dem som ikke tror også  :-D

  For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp.
   
Når dere kaller på meg og kommer til meg med deres bønner, vil jeg høre på dere. Når dere søker meg, skal dere finne meg. Ja, søker dere meg av et helt hjerte,
lar jeg dere finne meg, sier Herren.

Ordene fra Jeremia 29;11-14 Godt å tenke på!

2 kommentarer:

Ingar sa...

Åååh, det var lenge siden jeg hadde hørt "Bless the Lord" med Andrae Crouch. Har hørt den flere ganger i kveld, bare helt nydelig!

Tusen takk, G`Bless!

Siw sa...

Ja, ikke sant?! En av mange nydelige sanger fra denne mannen :-D