søndag, januar 01, 2017

Godt nytt år

De siste tre dagene har jeg endelig tatt et lite tak i meg selv igjen.... etter et halvt år med alt for lite natur!! Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men lysta ble helt borte liksom. Jeg tenkte ofte på det, men jeg opplevde rett og slett den berømte dørstokkmila...

Men på turen i dag - åhh, det var bare såååå nydelig. Jeg som egentlig ikke hadde tenkt å ha så mange nyttårsforsetter, jeg fikk likevel ett; MER NATUR I 2017!




Jeg elsker lyset som finner veien gjennom skogen. Måtte nesten synge "Jeg er lysets barn" der jeg gikk. Barn av en konge som kaller seg selv for "Verdens Lys"


Tro det eller ei - på dette vakre stedet bor jeg. Dvs... jeg skulle gjerne hatt ett av husene på øya der, men jeg bor altså på fastlandet, der jeg står og tar bildet. Men dette er i alle fall bare noen få hundre meter fra der jeg bor. Så dette kan jeg nyte ofte!
Skulle ikke tro de var tatt nå i jula.... men vinteren kommer vel snart ;-D

Skogen - der finner jeg ofte både nytt mot, ny kraft, og indre ro. Deilige, vakre skogen. Vakkert for øyet, men også for ørene. 


video


video


 12 Ja, med glede skal dere dra ut
        og føres lykkelig fram.
        Fjellene og haugene
        skal møte dere med jubelrop,
        og alle trærne på marken
        skal klappe i hendene.
(Jes.55)



Ingen kommentarer: