fredag, januar 20, 2017

I love you Lord

Jeg hadde en nydelig tur i skogen i dag. Litt skummelt skal jeg innrømme at det var inni mellom, for det var islagte stier og blankpolerte steiner flere steder. Men så vakkert, så vakkert! Jeg kjenner virkelig lykke når jeg er i skogen. Og i dag kom jeg til en plass jeg ikke har vært på en god stund, en plass jeg rett og slett har forelsket meg i, uten å helt forstå hvorfor. Men hver gang jeg kommer hit, kjenner jeg noe ekstra liksom. Midt på denne plassen kjente jeg behov for bare å danse rundt og prise Gud. I takknemlighet og glede, og dette var sangen jeg kom på, og som fulgte meg resten av turen idag.


Deler gjerne noen bilder fra turen også, samt en filmsnutt med naturens kunstverk - Guds skaperverk!







Kanskje ikke så lett å se .... men det er altså et elge spor - så her har vi vært begge to :-D

Jeg startet bloggposten med en lovsang jeg sang gjennom turen i dag. Men i denne videoen er det naturen selv som synger lovsang! Og for en vakker kunst den har laget her!





Ingen kommentarer: